субота, 20. фебруар 2010.

ПРЕКОБАРАЦ

ПРЕКОБАРАЦ, досељеник из прекобарских држава, уморан од онога што је доживео и видео, оптерећен технолошким помагалима која очекују да њихов власник буде на нивоу њихових моћи...

Каже о себи: "Из земаља које нестају, вратио сам се у завичај који више не постоји. Живео сам у оба система и побегао из оба. Из Ништа у настајању, дошао сам у постојано Ништа..."

Стално је под присмотром полиције коју интересују «прави разлози» његовог повратка и његов моћни штап који све може, последње технолошко или, по Радету, чаробњачко чудо.

Једини успева да прати Радета у његовим духовним узлетима и кафанским ритуалима.

Бал - кан– кан? – пита. – Кан – кан – бал? Кан и бал?

Његова девиза је изричита тврдња: «БАЛКАН ЈЕ ПРИВРЕМЕНИ ПСЕУДОНИМ, ТАКОРЕЋИ УМЕТНИЧКО ИМЕ».

Дакле, тај Прекобарац је приложио неколико фотоса од којих понеки и личи на њега. Мораћете да сами изаберете, ја сам ту немоћан

Oво је његов необичан долазак у Amika.rs, који је преко везе прибавио Амик из полицијске документације:



Волео би да у познатом друштву изгледа овако



а да ово буде његов лик за непознате,



У полицији кажу да Прекобарац изгледа смирено, искусно и опасно


пре свега због свог чаробно-моћног вишенаменског штапа


за који Раде тврди да је некада припадао Мерлину и да га је Прекобарац добио на чувеној целоноћној партији покера са Нострадамусовим унуком и то зато што је ређао карте по Фибоначијевом низу и добио мршаву кенту – ситно зрнце радости, али одлучујући вишак у укупном збиру; што је још један доказ да се у ситницама крије вредност и моћ... – и ту сам изгубио нит концентрације јер ми је то већ била трећа, убрзана тура у Радетовом друштву.

Прича се да Прекобарац сада изгледа као на доњој слици, што се може проверити у књизи "НАСЕЉАВАЊЕ ВИЗ@НТИЈЕ" у издању ТАРДИСА чим књига (коначно, најзад, некако...) изађе из штампе:


        Његов најузбудљивији доживљај? Наравно, ПОСЕТА СТАРИМ СЛОВЕНИМА И РАЗГОВОР СА БОГОМ ВЕЛЕСОМ...


Нема коментара:

Постави коментар